Sivut

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Skräppäystä

Tai tuunausta tai jotain?

Oon tässä jo pidemmän aikaa sisustanut PikkuNeidin huonetta uuteen uskoon ja loppusuora häämöttää!
Tänään valmistin muutaman kappaleen kehystettyjä valokuvia seinälle.
Myös itse kehykset on itsetehtyjä. Muistoja kesästä, jonka olin töissä Taidekeskus Väinölässä.

Useampi taulu tuli sinä kesänä kehystettyä, myös itselle. Nämä kehykset tein valokuville eli ovat vaihtokehyksiä niin voi sitten kuvia vaihdella kun haluaa.

Tuo kesä oli kyllä yksi ihanimpia kesiä mun elämässä tai sanotaanko opettavaisimpia. Yhä edelleen kun käyn tuolla niin mun sisälle tulee sellainen rauha mitä mä en missään muualla ole kohdannut. Se varmaan johtuu tuosta rakennuksesta ja tietenkin ihanasta omistajasta Timosta, joka tekee ihan mieletöntä työtä niin tuolla Väinölässä kuin muualla. Siinä on ihminen, joka on opettanut mulle elämässä ehkä eniten (jos ei äiteetä lasketa) vain olemalla läsnä.

Taulujen valokuvaaminen olikin hankalaa, enkä vieläkään ole tyytyväinen kuviin, mutta parempia ei saa näillä vehkeillä ja tiloilla :(

 



Itse tauluihin olen tosi, tosi, tosi tyytyväinen ja tykkään niistä kovasti <3 On kiva kun PikkuNeidin huone alkaa tosiaan valmistua ja siellä on nättiä ja mukava olla. Pitää sitten valmiista huoneesta tehdä erillinen postaus :)
Tuo papereiden kanssa väkräys on kyllä ihanaa. Vaatii vaan kamalasti aikaa, tilaa ja rauhaa. Sitä ei voi tehdä "vasemmalla" kädellä. Muutama skräppäysalbumi onkin kesken. Milloinkohan ne saisi valmiiksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)