Sivut

lauantai 24. maaliskuuta 2012

Easter eggs

Hullussa mielenhäiriössä nappasin kirjastosta uuden Arne & Carlos kirjan...

Ne on siis ne joulupallo-miehet.
Nyt ne neuloo pallojen lisäksi munia ja pupuja.



Ja niinpä aamulla neulomaan pääsiäismunia.


Lankana äiteen jämiä. Mikäs tää nyt sit olis?


Välillä mämmiä.
Mä en IKINÄ ole tykännyt mämmistä ja nyt...
musta on varmaan tullut vanha kun mä himoitsen mämmiä!


Neiti ei tainnu hirveästi välittää?
Tosin juuri on herätty päiväuniltakin.



Sit taas munahommiin, jonka nää kaverit taitaa osata.


Ainakin paremmin kuin mä.


Pienestä munasta tuli kyl ihan kiva. Taidan mä tehdä näitä vähän lisää.
Tosin neidin mielestä mun pitäis tehdä YLLÄRImuna. No on tuolla netissä ohjeet siihenkin...

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)