Sivut

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Puolivartalojumi

Pään jyskytys ja selän jumitus on päätynyt siihen pisteeseen, että noin puolet musta on ollut koko päivän aivan puutunut. Oksettaa, väsyttää ja jyskyttää ja jaksettava vaan ois.
Päivän nukkumisen jälkeen olo oli vähän parempi, mutta iltaa kohden taas vain pahenee, joten suljen lamput, kaivan kaapista villasukat ja hissuttelen täällä yksinäni pimeässä valvoen, että mummuilla ja papoilla on kaikki hyvin.

Päivällä ihanan Lintusen kanssa palattiin mun lapsuuteen ja taiteiltiin Hama-helmillä. Oli hauskaa.






Meidän helmeillessä mies taiteili mun kirpparilampun kuosiinsa ja kun päästiin pääsiäisaskarteluiden pariin niin johan alkoi olla valoa :)


 Ja voi kuinka mun uusi rakas lamppu on ihana! 
Kierrätyskeskuksesta vanha Ariksen työpistevalaisin 3e.
Valaisimeen vaihdettiin vain maadoitettu pistoke ja se oli sen jälkeen täysin käyttökuntoinen.


 Pääsiäismunia silkkipaperipalleroista.
Lintunen sai omaan munaansa kulumaan silkkipaperia ja liimaa tuplat sen verran kuin minä.
Tämä on kyllä mun suosikkiaskartelua neidin kanssa tällä hetkellä.


Naapureillekin vähän pääsiäistunnelmaa.


Vielä ennen töihinlähtöä surautin itselleni uuden avaimenperän. Entinen kun hajosi tuusannuuskaksi.

iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti piristää aina :) Kiitos siis jos jätät merkin käynnistäsi :)